..: Záverečné správy o činnosti za školský rok 2005/2006 :..
Vyhodnotenie
výchovno - vyučovacích výsledkov
za I. polrok školského roku 2005/2006
Od začiatku školského roku 2005/2006 navštevovalo našu školu 250 žiakov. Ku koncu I. polroku sme mali v škole zaškolených spolu 252 žiakov, z toho 73 žiakov na I. stupni a 179 žiakov na II. stupni.
Zmeny v počtoch žiakov
V novembri 2005 odišla do ZŠ v Rohožníku jedna žiačka zo 6. ročníka. 3.01.2006 sa vrátili do našej školy dvaja žiaci, a to jedna žiačka do 2. ročníka z Malých Levár a jeden žiak do VII.B zo ZŠ na Mudrochovej ul. v Senici. Obom žiakom uzatvorili priebežne klasifikáciu na predchádzajúcej škole.
Pohyb žiakov k 1.09.2005 nastal na I. stupni. Na zápis do 1. ročníka k nám prišli traja žiaci z Plaveckého Podhradia, ktorí k nám aj od 1.09.2005 nastúpili. Do II. triedy od začiatku školského roku prišla jedna žiačka zo ZŠ 1.-4. ročník v Plaveckom Podhradí, do 3. ročníka zo ZŠ 1.-4. ročník jeden žiak a zo Šale taktiež jeden žiak, do IV. triedy dvaja žiaci zo ZŠ 1.-4. ročník v Plaveckom Petri.
Na II. stupni z bývalej IV. triedy, ktorú tvorili okrem sološnických žiakov aj u nás zaškolení niekoľkí žiaci z okolitých obcí, prišli od 1.09.2005 do 5. ročníka aj 4 žiaci zo ZŠ 1.-4. ročník v Plaveckom Petri, 7 z Plaveckého Podhradia a jedna zo ZŠ Studienka. Traja žiaci z Plaveckého Mikuláša boli už predtým zaškolení u nás v IV. triede. Do VIII.B triedy prišla zo ZŠ Studienka jedna žiačka. Po Vianociach k nám prišla do V. triedy jedna žiačka z Košíc a do VII.B triedy jeden žiak zo Senice.
K 31.01.2006 sme mali v našej škole takto zaškolených žiakov:
I. stupeň - 73 žiakov:
| Trieda | Počet žiakov spolu | Plavecký Peter | Plavecký Mikuláš | Plavecké Podhradie | Sološnica |
| I. | 18 | - | - | 3 | 15 |
| II. | 12 | - | - | 2 | 10 |
| III. | 20 | 1 | 1 | 2 | 16 |
| IV. | 23 | 3 | 3 | 1 | 16 |
| 4 triedy | 73 | 4 | 4 | 8 | 57 |
II. stupeň - 179 žiakov
| Trieda | Počet žiakov spolu | Plavecký Peter | Plavecký Mikuláš | Plavecké Podhradie | Sološnica |
| V.A | 31 | 4 | 4 | 8 | 15 |
| 5. ročník | 31 | 4 | 4 | 8 | 15 |
| VI.A | 34 | 1 | 12 | 3 | 18 |
| 6. ročník | 34 | 1 | 12 | 3 | 18 |
| VII.A | 16 | - | 3 | 5 | 8 |
| VII.B | 23 | 3 | 11 | 5 | 4 |
| 7. ročník | 39 | 3 | 14 | 10 | 12 |
| VIII.A | 22 | 1 | 2 | 1 | 18 |
| VIII.B | 16 | 1 | 9 | 6 | - |
| 8. ročník | 38 | 2 | 11 | 7 | 18 |
| IX.A | 17 | 1 | 4 | - | 12 |
| IX.B | 20 | 2 | 6 | 7 | 5 |
| 9. ročník | 37 | 3 | 10 | 7 | 17 |
| 8 tried | 179 | 13 | 51 | 35 | 80 |
Spolu I. a II. stupeň:
| Stupeň | Počet žiakov spolu | Plavecký Peter | Plavecký Mikuláš | Plavecké Podhradie | Sološnica |
| I. | 73 | 4 | 4 | 8 | 57 |
| II. | 178 | 13 | 51 | 35 | 80 |
| 12 tried | 252 | 17 | 55 | 43 | 137 |
V y h o d n o t e n i e v a r i a n t o v
I. stupeň v 1. a 2. ročníku vyučoval podľa 1. variantu, v 3. a 4. ročníku podľa variantu s rozšíreným vyučovaním cudzích jazykov v 3.-9. ročníku.
II. stupeň vyučoval v V., VI., VII.A, VIII.A a v IX.A triede podľa variantu s rozšíreným vyučovaním cudzích jazykov v 3.-9. ročníku, V., VI., VII.B, VIII.B, IX.A a IX.B trieda podľa 3. variantu. V rozšírenom vyučovaní cudzích jazykov od 3. ročníka v tomto školskom roku pokračujeme ôsmy rok, to znamená, že v tomto školskom roku končia v tomto variante už druhí žiaci.
V y h o d n o t e n i e v y u č o v a c í c h v ý s l e d k o v
I. stupeň
Zo 73 žiakov I. stupňa prospelo všetkých 73 žiakov, t.j. 100 %. Z 55 žiakov 2.-4. ročníka prospelo na samé jednotky 17 žiakov, t.j. 30,90 %.
II. stupeň
Zo 179 žiakov II. stupňa prospelo 168 žiakov, t.j. 93,82 %. Z nich na samé jednotky prospelo 11 žiakov, t.j. 6,18 % z celkového počtu žiakov. Neprospelo 11 žiakov, t.j. 6,18 %. Žiaci, ktorí neprospeli, boli: dvaja z V. triedy (dvaja slovenský jazyk, jeden matematika), traja zo VI. triedy (traja slovenský jazyk, dvaja zemepis), traja žiaci zo VII.B triedy (traja matematika, dvaja nemecký jazyk, jeden slovenský jazyk, jeden dejepis a jeden zemepis), traja žiaci z VIII.A triedy (traja slovenský jazyk, jeden matematika).
Celkové % prospechu je 95,62 %, z toho na I. stupni 100 %, na II. stupni 93,82 %, v ročníkoch 2.-9. spolu 95,28 %.
Percento prospechu jednotlivých tried a ročníkov
| I.A | 100 % |
| II.A | 100 % |
| III.A | 100 % |
| IV.A | 100 % |
| I. stupeň | 100 % |
| V. | 93,33% |
| 5. ročník | 93,33 % |
| VI. | 91,20 % |
| 6. ročník | 91,20 % |
| VII.A | 100 % |
| VII.B | 86,96 % |
| 7. ročník | 93,48 % |
| VIII.A | 86,36 % |
| VIII.B | 100 % |
| 8. ročník | 93,18 % |
| IX.A | 100 % |
| IX.B | 100 % |
| 9. ročník | 100 % |
| II. stupeň | 93,82 % |
Podľa priemerov jednotlivých tried možno zostaviť tabuľku úspešnosti jednotlivých tried:
I. stupeň
| Slovenský jazyk | Anglický jazyk | Matematika | Prvouka | Prírodoveda | Vlastiveda | Priemer triedy |
| 1,65 | 1,25 | 1,33 | 1,16 | 1,82 | 1,73 | 1,38 |
| III.A | III.A | II.A | II.A | IV.A | IV.A | II.A |
| 1,66 | 1,73 | 1,85 | 1,58 | |||
| II.A | IV.A | III.A | IIIA | |||
| 2,00 | 2,13 | 1,96 | ||||
| IV.A | IV.A | IV.A |
II. stupeň
| SJ | AJ | NJ | D | OV | Z | M | PR | F | CH | HV | VV | TEC | TV | P.T. |
| 2,17 | 1,94 | 1,37 | 1,29 | 1,06 | 1,94 | 2,06 | 1,58 | 1,88 | 1,88 | 1,00 | 1,00 | 1,00 | 1,03 | 1,56 |
| 9.A | 9.A | 7.A | 9.A | 7.A | 9.A | 7.A | 9.A | 9.A | 9.A | 7.A | 8.B | 5.A | 6.A | 7.A |
| 2,25 | 2,00 | 1,88 | 1,56 | 1,44 | 2,00 | 2,26 | 1,75 | 2,00 | 1,95 | 1,00 | 1,12 | 1,00 | 1,05 | 1,63 |
| 7.A | 7.A | 9.A | 7.A | 6.A | 7.A | 6.A | 7.A | 7.A | 8.A | 7.B | 7.A | 6.A | 9.B | 9.A |
| 2,76 | 2,05 | 2,07 | 1,70 | 1,47 | 2,30 | 2,41 | 1,90 | 2,09 | 2,00 | 1,00 | 1,13 | 1,00 | 1,14 | 1,82 |
| 6.A | 6.A | 5.A | 6.A | 9.A | 5.A | 9.A | 8.A | 8.A | 8.B | 8.B | 8.A | 7.A | 7.A | 6.A |
| 2,76 | 2,45 | 2,36 | 1,83 | 1,50 | 2,40 | 2,56 | 1,97 | 2,12 | 2,70 | 1,00 | 1,16 | 1,00 | 1,18 | 1,90 |
| 5.A | 8.A | 6.A | 5.A | 8.B | 8.A | 5.A | 6.A | 8.B | 9.B | 9.A | 5.A | 7.B | 9.A | 5.A |
| 2,91 | 2,52 | 2,43 | 1,90 | 1,59 | 2,44 | 2,91 | 2,17 | 2,20 | 1,00 | 1,23 | 1,00 | 1,22 | 1,93 | |
| 7.B | 5.A | 8.B | 9.B | 7.B | 6.A | 7.B | 7.B | 6.A | 9.B | 9.A | 8.A | 5.A | 8.A | |
| 3,09 | 3,15 | 1,95 | 1,72 | 2,56 | 2,95 | 2,25 | 2,39 | 1,16 | 1,24 | 1,00 | 1,22 | 1,98 | ||
| 8.A | 9.B | 8.A | 8.A | 8.B | 8.A | 8.B | 7.B | 5.A | 6.A | 8.B | 7.B | 8.B | ||
| 3,25 | 2,21 | 2,30 | 2,60 | 3,12 | 2,40 | 2,40 | 1,18 | 1,30 | 1,00 | 1,35 | 2,02 | |||
| 8.B | 7.B | 9.B | 7.B | 8.B | 5.B | 9.B | 8.A | 9.B | 9.A | 8.B | 7.B | |||
| 3,40 | 2,25 | 2,75 | 3,25 | 2,40 | 2,76 | 1,20 | 1,72 | 1,00 | 2,13 | 2,20 | ||||
| 9.B | 8.B | 9.B | 9.B | 9.B | 8.B | 6.A | 7.B | 9.B | 8.A | 9.B |
V y m e š k a n é h o d i n y
Žiaci ZŠ (1.-9. ročník) vymeškali v I. polroku školského roku 2005/2006 spolu 11399 vyučovacích hodín, t.j. priemer 45,41 hod. na jedného žiaka. Z toho žiaci I. stupňa vymeškali 2733 vyučovacích hodín, t.j. priemer 35,19 hod. na žiaka, žiaci II. stupňa 8666 vyučovacích hodín, t.j. 48,68 hod. na jedného žiaka.
Ospravedlnené hodiny
I. stupeň mal ospravedlnených všetkých 2733 vyučovacích hodín, t.j. priemer 35,19 hod. na žiaka, II. stupeň mal tak isto ospravedlnené všetky vyučovacie hodiny, t.j. 8666 vyučovacích hodín, t.j. priemer 48,68 hod. na jedného žiaka. Spolu je to 11399 vyučovacích hodín, t.j. priemer 45,41 hodín na jedného žiaka školy.
Neospravedlnené hodiny
I. stupeň nemal ani jednu hodinu neospravedlnenú, II. stupeň tak isto ani jednu neospravedlnenú vyučovaciu hodinu.
Počet vymeškaných ospravedlnených hodín podľa jednotlivých tried v priemere na jedného žiaka:
| II. | 12,41 | 149 |
| VIII.B | 35,68 | 571 |
| IV. | 36,30 | 835 |
| IX.A | 37,00 | 629 |
| VII.A | 41,25 | 660 |
| IX.B | 43,45 | 869 |
| III. | 45,95 | 919 |
| I. | 46,10 | 830 |
| V. | 46,50 | 1396 |
| VII.B | 55,39 | 1274 |
| VI. | 56,90 | 1935 |
| VIII.A | 60,54 | 1332 |
Počet vymeškaných neospravedlnených hodín podľa jednotlivých tried v priemere na jedného žiaka:
| I-IX.B | 0 | 0 |
S p r á v a n i e
Pochvaly a odmeny
Za výborný prospech, vzorné správanie, za reprezentáciu školy vo vedomostných, športových a výtvarných súťažiach, za vzornú dochádzku do školy počas celého školského roka budú žiaci odmenení na konci školského roka na slávnostnom nástupe školy.
Výchovné opatrenia
Na konci I. polroka školského roka 2005/2006 bolo udelené jedno pokarhanie triednym učiteľom na I. stupni a jedno na II. stupni a dve pokarhania riaditeľom školy na II. stupni.
Analýza výchovno - vyučovacích výsledkov Základnej školy v Sološnici bola prečítaná a odsúhlasená pedagogickou radou na hodnotiacej pedagogickej rade konanej dňa 16.2.2006 o 14,00 hod. v zborovni ZŠ Sološnica.
Mgr. Ivan Kordík
riaditeľ školy